Akhi Comel♡
AKHIYY IZZAM♡

homeaboutlinkiestutorialfree page















Words

With the first sight Allah attended the feelings, and it's not impossible in the blink of eyes Allah will change it from love to hate. love is not our right it's Allah right.

Chat with me


Note



Our Wedding

Daisypath Anniversary tickers
Isteri yang solehah buat suami.
written by Akhiy Izzam♡ at 2014/06/11 & got 0 Comments


Aisyah jika dapat suami miskin . Bersyukurlah.
Aisyah suami Aisyah tak handsome . Bersyukurlah .
Aisyah dapat suami biasa-biasa . Bersyukurlah .
Aisyah if dapat suami yang banyak kekurangan . Bersyukurlah .
Jika impikan yang lebih-lebih jadilah isteri solehah.
Yang selalu bersyukur apa adanya.

Di Syurga nanti akan kau miliki segalanya.
Intan permata semua engkau kan punya..
Handsome bergaya kau akan temui di sana ,
Di sana Zauj akan muda .
Zauj akan ada segalanya dan kita akan perolehi jika di dunia kita taat pada ALLAH SWT.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Teringat aisyah kata : Awak sakit ke . Awak lumpuh ke . Awak cacat ke . Awak tak boleh jalan ke . Atau apa apa yang jadi pada awak . Saya sikit pun tak kisah . Saya tetap nak jaga Abi saya . Tetap nak jaga suami saya. Tetap nak berada disisi zauj yang terchenta . saya peduli apa . Itu janji saya pada diri saya .
Dan apa yang saya nak cakap . Saya tak nak kehilangan abi . Kalau abi tinggalkan saya dulu . Saya redha dengan ketentuan Allah . Tapi awak kena ingat. Ada orang yang selalu sayang abi . rindu abi kalau bukan umi sendiri . kalau bukan isteri awak sendiri. Saya takkan pernah lari tinggalkan awak abi walau sakit macam mana pun awak . saya tetap akan jaga . Kalau dulu tak ada orang jaga awak. Degilnya awak . Sekarang Alhamdulillah dapat juga saya jaga abi saya . Yang gedik . yang mengada . Yang manja Eh? Hihi . Kalau Allah panggil saya dulu . Saat itu lah saya tak dapat jaga awak Abi.
Uhibbu Zaujati Wa Awlaadi Qalba Wa Qalaalaban. La Tahzan, Saa akuunuu ma'akum daa-iman.
Siti Aisyah Humaira.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
MasyaAllah

Di syurga sana ada tempat untuk isteri isteri yang tawadhuk.

Suami redha akan mereka, mereka org yg sabar taat demi Allah target mereka adalah dunia adalah tempat sekejab untuk sabar dan tempat rehat jerit kepuasan mereka adalah di sana.
Allahualam..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ummi tahu tak . Beruntungnya jadi seorang Suami.

Untungnya Jadi suami... Tengok isteri dengan rasa kasih sayang, dapat pahala.. Senyum kat isteri dapat pahala. Cakap lembut-lembut dengan isteri. dapat pahala.. Belai rambut isteri dapat pahala.. Peluk isteri dapat pahala.. Cium isteri dapat pahala.. Bergurau dengan isteri dapat pahala.. Bermanja dengan isteri dapat pahala. Puji isteri dapat pahala.. Ehem-ehem dengan isteri dapat pahala. Senang sangat nak buat pahala.. Syaitan pun menangis sebab gagal nak buat kita suami isteri bergaduh sampai terlintas dalam hati nak bercerai berai. Untung sungguh siapa yang ambil kesempatan kumpul pahala dalam rumah tangga ni.