Akhi Comel♡
AKHIYY IZZAM♡

homeaboutlinkiestutorialfree page















Words

With the first sight Allah attended the feelings, and it's not impossible in the blink of eyes Allah will change it from love to hate. love is not our right it's Allah right.

Chat with me


Note



Our Wedding

Daisypath Anniversary tickers
Cerita sedih . Nukilan..
written by Akhiy Izzam♡ at 2014/05/30 & got 0 Comments

Cerita sedih...
Terima kasih. 'Terima kasih abi ' ucap istriku.
Aku tersenyum riang. Bahagia nya punya istri yg sangat memahami diri ini.
Bangga. Bahagia. Allah hadiahkan dia untuk ku. Tapi bahagia ini ku kecapi hanya sementara.
-
Ku lihat di jam dinding. Ku usap lembut dahi istri ku.
'Ummi syg, ummi bahagia dgn abi?'
istri ku sekilas memandang ku dan mengucup lembut jari jemari ku.
Lantas mengangguk 'bahagia' . . .
Hujan di luar semakin lebat. Terasa angin sejuk sehingga menusuk ketulang.
-
Kalau aku di beri pilihan. Aku tak mahu dia meninggalkan ku.
'abi ummi kena pergi' istri ku mengenggam erat tgn ku.
Jgn pergi. Tolong jgn pergi. Abi mohon. Abi masih rindukan ummi. Abi masih mahu rasa bahagia ni.
Abi tak mau ummi tinggal kan abi.. . .
'Allahu Akbar Allahu Akbar' Azan subuh berkumandang.
Aku trjaga. Ku lihat di sebelah ku. Kosong.
Cuma tggal baju yg dibasahi airmata ku. Ummi. Abi rindu sangat.
Seminggu sudah pemergian istri ku. Aku rindukan nya. Rindu. Airmata ku deras mengalir.
Terima kasih ummi. Tunggu abi disyurga. Abi rindu gelak tawa ummi. Sungguh. Abi terlalu rindu.

Hanya Nukilan  :')