Akhi Comel♡
AKHIYY IZZAM♡

homeaboutlinkiestutorialfree page















Words

With the first sight Allah attended the feelings, and it's not impossible in the blink of eyes Allah will change it from love to hate. love is not our right it's Allah right.

Chat with me


Note



Our Wedding

Daisypath Anniversary tickers
Pemenang Contest Blog Tercantik
written by Akhiy Izzam♡ at 2011/03/28 & got 17 Comments

Assalamualaikum . Saya pilih mengikut keadilan ya. Tidak pilih kasih okay?
Harini merupakan hari lahir saya. Taknak wish ke? Tanpa buang masa , saya akan mengumumkan siapa pemenang nya . 





Tempat Pertama


RM60 Terbang ke :


Shahira Fizuni 
Tahniah kepada anda . Anda telah memenangi contest ini dan hadiah merupakan topup sebanyak RM60. Blog anda sangat kemas dan cantik . 






Tempat kedua :
RM40 Terbang ke :



NorFarhanah 
Tahniah kepada anda. Anda telah memenangi contest ini dan hadiah merupakan topup sebanyak RM40. Blog anda sangat kemas dan cantik .




Tempat ketiga :
RM20 Terbang ke :

Eclipse sweet 
Tahniah kepada anda . Anda telah memenangi contest ini dan hadiah merupakan topup sebanyak RM20. Blog anda sangat kemas dan cantik




Tahniah diucapkan . blog kalian sanga kemas :)




Hanya empat orang yang terpilih . Merupakan saguhati . Topup RM10 


Saguhati -RM10-

Syamimi Amnani
Tahniah kepada anda. Walaupun sudah tiga pemenang. Saya tetap memberikan hadiah kepada anda. Saguhati buat anda. Blog anda sangat kemas dan cantik.



Saguhati -RM10-

Atifah aty

Tahniah kepada anda kerana telah terpilih. Walaupun sudah tiga pemenang . Saya tetap memberikan hadiah kepada anda. Saguhati buat anda . Blog anda sangat kemas dan cantik.



dua katogeri sudah pilih tempat pertama kedua saguhati RM10 . dan saguhati tempat ketiga keempat hanya RM 5 . 


Saguhati -RM5-

 Zulhima Zabaa
Tahniah kepada anda kerana telah terpilih. Saguhati buat anda. blog anda sangat smart , kemas dan cantik .



Saguhati -RM5-
Joel Leslie

Tahniah kepada anda kerana telah terpilih . Saguhati buat anda . blog anda sangat awesome, kemas dan cantik .






Tahniah kepada pemenang .






-Chat me on facebook or comment di blog ni memberitahu kepada saya yang korang pengguna apa .

-Bagi nama dan Chat me on facebook . Minta maaf kepada yang tidak terpilih . Cuba lagi dan contest ini just suka ria . 



Blog kalian sangat kemas dan cantik dan smart. Saya suka dan terima kasih kerana join contest blog tercantik dan amat saya hargai. Alhamdulillah harini saya sudah cukup umur tujuh belas tahun.



Congrats .
,, 




Saya pengguna maxis yang tegar.








   




Aku tak guna celcom sebab dulu celcom very slow.






 


Dan aku bukan pengguna digi.






Terima kasih sangat kalian. Aku ikhlas memberi hadiah buat kalian. Assalamualaikum.





Blogger AmyZa'aba said...

ZULHILMI ZAABA- FB=arabcopycat@yahoo.com

 
Blogger noor atifah said...

This comment has been removed by the author.

 
Blogger Shahira Fizuni said...

Alhamdulillah!!~ ;)
Time kaceh ea awak.. :))
Hehe!!~ Suke3x!!~
Sye penggune HOTLINK taw.. ^.^
Fb, Nur Shahira Fizuni Farhah..
Arigatōgozaimasu!!~ :))

 
Blogger Joel Leslie said...

wowww .. dapat gak rm5 . :) happppy :) congrats pada winners2 yg lain ! mmg cantik n kemas blog korang !

saya dah add awak dl fb, nama : Joel Leslie Anyie.

Saya guna Celcom ;)

thank u very much !

 
Blogger Unknown said...

This comment has been removed by the author.

 
Blogger Unknown said...

yukur. thanks iz :)

fb:syamimi amnani

pengguna hotlink

 
Blogger eclipsesweet said...

hai iz.. em.. thanx byk2 tau.. hehe.. x sangka ar plak boley mng.. :)

btw, sy guna celcom n aseny awk da tau an fb sy?? -->> Eclipse Sweet

thanx skali lagi ey.. :)

 
Blogger noor atifah said...

thankz iz..masuk last minute pon leh menang..he3..rezeki alhamdulillh..
thanks a lot..

sye pengune maxis..
fb:cuwety_aty94@yahoo.com or search je atifah aty..

 
Blogger Akhiyy Izzam♡ said...

zuLhimi ??

 
Blogger Akhiyy Izzam♡ said...

This comment has been removed by the author.

 
Blogger Akhiyy Izzam♡ said...

shahira ~ sme2 ! hee wokeyy . :D

 
Blogger Akhiyy Izzam♡ said...

shahira ~ sme2 ! hee wokeyy . :D

 
Blogger Akhiyy Izzam♡ said...

Joel wokey~ wait2 ! ur fb ~ xpat dicrI~

 
Blogger Akhiyy Izzam♡ said...

mOst wLkem ~

 
Blogger Akhiyy Izzam♡ said...

This comment has been removed by the author.

 
Blogger Akhiyy Izzam♡ said...

OKe atifah~ btw xpat dicri ur fb

 
Blogger AmyZa'aba said...

maxis.,!!
aktif kan dirimu~~

 

Post a Comment